Des d'aquesta pàgina tenim la intenció d'anar promocionant i recuperant les bicicletes i materials que tenim als nostres racons i magatzems. Materials i màquines que ja no em fem ús i que moltes vegades són peces úniques que cal recuperar i restaurar. També fomentaren les concentracions de ciclistes amb bicicletes clàssiques, amb pedals de clip, amb manetes de canvi al quadre sense indexar, cablejat de frens per sobre del manillar, en definitiva bicicletes anteriors a l'any 1987. La intenció és anomenar-la LA PEDALS DE CLIP.

6/1/12

Bicicleta Zeus restaurada


Per fi he acabat de restaurar la bicicleta Zeus de la que parlava en un anterior post el passat 11 de novembre.
El quadre pintat de color taronja, les peces netes i polides, el sillín entapissat de nou i les enganxines noves de Reciclone.



MÉS FOTOS AQUÍ.

5 comentaris:

  1. Felicitats, t'ha quedat molt bonica.
    Recordo que algunes Zeus d'aquest color portaven el tub de direcció i els buidats dels racors pintats de negre.
    Fr&Co.

    ResponElimina
  2. PRICIOSA!!!!! el sillín de color carne y parecerá q se te sale la pirulilla por el culotte... (ey, si no procede no publiques este comentario...) GRAN TRABAJO MAESTROOOO!!! Cuando quieras te hago una fotos con la ropa del BIC, un book de fotos para tí.

    ResponElimina
  3. Hay que observar que las calcas de Reciclone no son exáctamente como las originales. No sabemos por qué, pero toda la gente lo dice, y en tus fotos se ve claramente. Las letras de Zeus originales son alargadas y en cursiva, mientras que en las de Reciclone las letras son muy redondas. Observándolas en mi casa se ve claramente que son completamente diferentes. E incluso los colores, y otro detalle muy importante, el arco dónde termina la zona blanca, que es redondo en la original y ovalado en las de Jordi... No se si es que no escaneó el original y lo copió con una foto... No se, pero son muy diferentes...

    ResponElimina