Des d'aquesta pàgina tenim la intenció d'anar promocionant i recuperant les bicicletes i materials que tenim als nostres racons i magatzems. Materials i màquines que ja no em fem ús i que moltes vegades són peces úniques que cal recuperar i restaurar. També fomentaren les concentracions de ciclistes amb bicicletes clàssiques, amb pedals de clip, amb manetes de canvi al quadre sense indexar, cablejat de frens per sobre del manillar, en definitiva bicicletes anteriors a l'any 1987. La intenció és anomenar-la LA PEDALS DE CLIP.

26/2/12

Alan, presentació en societat.


Aquí us presento la meva nova-antiga bicicleta reciclada-restaurada, una ALAN d'alumini de l'any 1980. Muntada amb el grup Zeus Supercronos i Zeus 2000. Tija i manillar Cinelli, llantes Mavic, sella Rolls, tot de l'època.






6 comentaris:

  1. Qué maravilla!! MARA-VILLA, MARAVILIA, SORPRENDONT!!!! FANTAS-TIC!!! MON DIEUU!!! JE NE LE CROILLONS LE QUE VUA DES MEUS EUXSS!!! CE FOU!! CE TRE TREPINDONT!!! MERVELLEUX!!! FORGMIDABLE!!!

    ResponElimina
  2. Veig que t'has passat a l'alumini. A on a quedat la feina artesana de les soldadures en Crom-Molibde?. Això del concepte clàssic està degenerant molt, aviat ens veurem amb clàssiques de carboni.
    I el que faltava, el Manel fent la pilota!.
    Fr&Co.

    ResponElimina
  3. Si noi, en aquest món tot es té que provar !! Diu un "dicho", qui no te feina el gat pentina !!
    Però, que si les soldadures, que si els artesans, que si el crom-molibde, que si patatin, que si patatan, PERÒ ÉS UNA CLÀSSICA, SI O NO ???
    Pensa que aquesta Alan clàssica porta tecnologia dels pioners de l'aeronàutica, nen !!!!

    ResponElimina
  4. Hemos perdido el norte... ¿qué pretendemos con el tema de las bicis clásicas, rendir homenaje a una época, rendir homenaje al cromo modileno, ser mas papistas que el Papa ó hacerle la rosca a la EROICA? para mi una Alan es una clásica, de cuadros encolados pero cuando era joven esos cuadros y luego los Vitus eran lo mas... decían q en las bajadas vibraban mucho!!! vale la soldadura, vale, los hermosos racores pero para un coche por ejemplo, un clásico creo q es a partir de los 25 años... creo q si restringimos el restringido ya mundo de las clásicas no haremos grande la idea, para mi lo principal, de homenajear épocas anteriores. Todas las bicis tienen algo, incluso las de carbono, la evolución de la bici habla de épocas, modas y formas de fabricación de acordes a cada época. Todo es cultura. Todo al final, será clásico, la civilación desaparecerá, solo perduran las ideas. (Y yo no soy ningún pelota!!!)

    ResponElimina
  5. Una Alan d'aquestes no pot faltar en una colecció de clàssiques ! I aquesta amb un grup Zeus d'equipament fa molt goig!
    Es clar que eren bicis, com la Vitus, o molt estimades o molt criticades. Sense terme mig.
    En cambi les d'acer de renom, amb bons racords i soldadures bp, agradaen a tothom. Està clar que el material clàssic de clàssics és l'acer, amb les seves virtuts i defectes respecte l'alumini.
    Però també una Look, o TVT, o Alan, o Vitus de carboni, de mitjans dels 80's, són ja "abuelitas" crême de la crême.

    A mi particularment m'agraden molt les Alan aquestes dels 80's, i també la Vitus 979, son bicicletes que no necessiten calques per diferenciar-se de les altres, tenen personalitat pròpia.

    Ara a rodar-la!

    ResponElimina
  6. M´agrada força aquesta bici. Vaig darrera d´una amb components Campagnolo d´un amic. Clàssica, i tant que sí!

    ResponElimina